2/25/09

biskut untuk dijual...rm10 jer






ini biskut yang mak saya nak jual.harga dia rm10 jer.rm1 sedekah kat anak yatim piatu.yang bentuk cendawan tu oat strawberry chocolate,yang putih ni white choc hazelnut.yang ada kacang tu mazola,yang ada chocolate rice tu tak tahu la ape namanyer.murah jer tau.beli ekk.ehh..ehh..tungu jap ni satu biskut lagi ni,nama nyer pineapple chesse tartsumenyer sedap giler.saya dah pernah jual biskut mazola.laku tu,berebut-rebut diaorang nak beli.paling banyak kawan saya,natasya zakiya.anak datuk tu.saya bukak jer bekas tu dia teru jer beli.sampai rm2 sekali beli.kadang-kadang dia belanja kawan-kawan dia.habis sebekas,ada jugak yang beli satu bekas terus.nama dia amanina,dia anak tentera.ada yang order dulu nanti dia makantapi, orang lain yang order,orang lain yang makan.tapi saya pulangkan balik duit diaorang sebab kalau diaorang order 5 biji tapi,makan sebiji jer,kena la pulangkan 80 sen balik.okaylah banyak sangat dah tulis ni.BYE!!!!!!!

0 comments: